Garantija
Visiems mūsų parduotuvėje esantiems produktams suteikiama garantija. Gaminiai neturi specialių garantijos kortelių – garantiją įrodo įsigijimo dokumentas (kvitas arba sąskaita faktūra).
Gaminiams, kurių galiojimo laikas yra trumpas arba nustatytas garantija taikoma tik paslėptiems gamybos defektams.
Esant paslėptiems gamyklos defektams, įrenginys bus suremontuotas arba pakeistas nauju, jei jo remontas neįmanomas arba neekonomiškas. MB Mirdadas garantuoja atsarginių dalių tiekimą mažiausiai penkerius metus nuo garantijos laikotarpio pabaigos.
Norint pasinaudoti šios garantijos suteikiamomis teisėmis būtina pateikti:
– prietaiso pirkimo įrodymą (sąskaitos faktūros numerį arba užsakymo numerį);
– nurodyti defektą arba gedimą.
Reikalauti garantinės priežiūros galima tik jei reikia keisti ar taisyti sugedusius komponentus. Garantiniu laikotarpiu atskleistų gedimų ir defektų taisymas nemokamo aptarnavimo centre bus atliktas per 14 dienų nuo prietaiso, kartu su nurodytais dokumentais, gavimo dienos.
MB Mirdadas neatsako, jei prietaisas naudojamas netinkamai, garantija neapima nuostolių, atsiradusių naudojant ar nenaudojant prietaisą arba jo priedus. MB Mirdadas neatsako už jokią žalą sveikatai, atsiradusią naudojant ar nenaudojant prietaisą arba jo priedus.
Garantija netaikoma, jei pažeidžiama prietaiso sandara arba atliekama kokia nors modifikavimo procedūra. Garantija netaikoma, jei vartotojas nesilaiko naudojimo vadove pateiktų nurodymų.
GARANTIJA NETAIKOMA
Įprastam nusidėvėjimui;
Pirkėjas prekes garantiniam servisui turi pristatyti pats. Už prekės transportavimo išlaidas yra atsakingas Pirkėjas.